
Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Plzeň - zástup za MD/RD
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Místo výkonu práce: Šafaříkovy sady 2455/5
301 00 Plzeň 3.
Co Vás čeká?
- Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa.
- Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci).
- Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi.
- Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků.
- Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí.
Co od Vás očekáváme?
- Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelné informace, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
- Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech.
- Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům.
- Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev.
- Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům.
Co Vám nabízíme?
- Fixní mzda 30 000 Kč.
- Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy - naši prodejci si v odnášejí 5 000 - 10 000 Kč měsíčně.
- Kvalitativní část bonusu činí 15% (4.500 Kč) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
- Motivační finanční ohodnocení: fixní mzda s možnosti úpravy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících) a bonusová složka založena na kvalitě odvedené práce a prodejních výsledcích.
- Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
-
Atraktivní benefity:
-
Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně).
-
Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
-
Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně.
- 25 dní dovolené a 3 až 5 dní osobního volna.
-
Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance .
-
Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích.
-
Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně v otevíracích hodinách zákaznického centra - v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00, v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 16:00, v pátek od 8:00 do 15:00. O víkendu je zavřeno :)
Staňte se součástí našeho týmu!
Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě.
Radí se s Vámi spojíme a povíme si více.