Vedoucí prodejního týmu call centra

Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 420/3 - 70200 Ostrava
Jak to máte daleko?

Vedoucí prodejního týmu call centra

Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici vedoucí týmu kampaní a retencí, který převezme zodpovědnost za svůj tým, bude rozvíjet jednotlivce a bude spoluvytvářet prostředí zaměřené na výkon, spolupráci a růst.

Co vás na této pozici čeká?

  • Vedení prodejního týmu a zodpovědnost za plnění plánů, klíčových ukazatelů výkonu (KPI), spokojenost zákazníků i zaměstnanců.
  • Pravidelné hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby a individuální koučink.
  • Zapojení do nastavování procesů a hledání způsobů, jak je zefektivnit nejen v rámci týmu, ale i napříč celým úsekem.
  • Sledování dění uvnitř týmu i na trhu a na základě toho návrh konkrétních kroků ke zlepšení prodejních výsledků a spolupráce.
  • Pravidelný reporting výsledků a výkonnosti svěřeného týmu.

Jste vhodný uchazeč, pokud:

  • máte prodejní dovednosti a umíte je předávat dál,
  • máte pracovní zkušenosti ideálně z call centra (není podmínkou),
  • spokojenost zákazníka je pro vás přirozenou prioritou,
  • umíte dát konstruktivní zpětnou vazbu a víte, jak podpořit a motivovat tým,
  • orientujete se na výsledek a víte, jak ho dosáhnout,
  • ovládáte MS Office, zejména Excel, na uživatelské úrovni.

Co za to vše nabízíme?

  • Fixní mzdu a k tomu variabilní složku ve výši až 30 % vázanou na plnění KPI.
  • 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
  • Zaměstnanecké slevy na energie.
  • 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna navíc.
  • Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den. 
  • Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace – seznámíme vás s prostředím innogy i světem energetiky.
  • Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
  • Pracovní doba 7,5 hodiny denně (+ 30 minut pauza na oběd).

Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.

Máte doplňující otázky? Kontaktujte naši recruitment specialistku Janu Kahajovou na čísle +420 602 591 378.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích