
Specialista podpory pro obchodníky - Ostrava
Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Nástup 1.9.2025 nebo dohodou
Co Vás u nás čeká?
-
Budete telefonicky, písemně i e-mailem komunikovat s obchodníky a zákazníky innogy
-
Poskytnete podporu našemu obchodnímu týmu
-
Budete řešit požadavky zákazníků (nejde o prodej)
-
Budete obsluhovat příchozí telefonní linku
-
Čeká Vás spolupráce s dalšími týmy napříč společností innogy
Hledáme právě Vás, pokud…
-
Máte středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
-
Vynikáte ve slovní i písemné komunikaci
-
Jste týmový hráč a zvládáte si dobře organizovat čas
-
Umíte se samostatně rozhodovat
-
Proklientský přístup je pro Vás samozřejmostí
-
Práce s MS Office Vám nedělá problém
Atraktivní benefity:
-
Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
-
Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další
-
Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
-
25 dnů dovolené a 3-5 dnů osobního volna
-
Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance
Jak bude probíhat výběrové řízení?
📞 Telefonický rozhovor s recruiterkou – ověření základních informací a zkušeností
📍 Osobní setkání – praktické úkoly a modelová situace
👥 Setkání s týmem – vzájemné poznání a diskuse o očekáváních
✅ Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu