Vedoucí zákaznického centra - Praha/Beroun

Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Na Pankráci 1683/127 - 14000 Praha
Jak to máte daleko?

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
- Beroun
Jak to máte daleko?

Chcete vést tým, který je denně v kontaktu se zákazníky a pomáhá jim řešit potřeby spojené s energiemi?

Umíte motivovat, organizovat a hledat cesty, jak věci dělat lépe? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!

Co u nás budete dělat?

  • Zodpovídat za provoz poboček zákaznického centra v Praze a Berouně – budete mezi nimi pravidelně cestovat.
  • Vést, rozvíjet a podporovat tým kolegů, kteří na pobočkách pracují se zákazníky – nastavovat cíle, motivovat, koučovat.
  • Plnit obchodní i kvalitativní cíle – zodpovídat za KPI i za zákaznickou spokojenost.
  • Uplatňovat své zkušenosti s prodejem – vést tým v prostředí, kde zákazníkům aktivně nabízíme naše produkty a služby.
  • Organizovat a koordinovat každodenní provoz – stanovovat priority a pružně reagovat na aktuální situace.
  • Identifikovat silné i rozvojové stránky jednotlivců, poskytovat zpětnou vazbu a podporovat profesní růst členů týmu.
  • Prezentovat výsledky a zastupovat tým v rámci společnosti – vystupovat srozumitelně, strukturovaně a přesvědčivě.
  • Spolupracovat s dalšími týmy v rámci společnosti a podílet se na zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.

Hledáme právě Vás, pokud:

  • Máte prokazatelné zkušenosti s vedením týmu – ideálně z oblasti prodeje či zákaznického servisu.
  • Umíte své zkušenosti předávat dál a dobře rozumíte potřebám zákazníků.
  • Přemýšlíte v souvislostech, umíte si stanovit priority a hledat efektivní řešení.
  • Jste přirozenou oporou v týmu – ostatní se na vás obracejí, umíte podpořit a dát zpětnou vazbu.
  • Rádi komunikujete, nebojíte se vystoupit před skupinou a srozumitelně předat informace.
  • Baví vás hledat cesty, jak věci dělat lépe – přicházíte s nápady a dotahujete je do konce.
  • Máte maturitu a řidičský průkaz sk. B – kvůli přesunům mezi pobočkami je auto nezbytné.
  • Chcete se dál profesně rozvíjet a posunout se v rámci vedení týmu.

Co Vám nabízíme?

  • Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nově získané znalosti zkoušet přímo na pobočce.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje manažerských dovedností.
  • Podporu při adaptaci – zkušené kolegy, nástroje pro rozvoj i pomoc v začátcích.
  • Prostor pro vlastní nápady a aktivní zapojení do změn a inovací.
  • Zázemí stabilní společnosti innogy a tým, na který se můžete spolehnout.

Atraktivní benefity:

  • Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (cca 30 873 Kč ročně).
  • Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně – můžete čerpat na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
  • Zkrácená pracovní doba – pracujeme 7,5 hodiny denně.
  • 5 týdnů dovolené + 3-5 dnů osobního volna, zvýhodněné tarify energií a další zaměstnanecké výhody.

Chcete vést tým, který má smysl? Přidejte se k nám – těšíme se na Vás!

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích