
Vedoucí zákaznického centra - Praha/Beroun
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Chcete vést tým, který je denně v kontaktu se zákazníky a pomáhá jim řešit potřeby spojené s energiemi?
Umíte motivovat, organizovat a hledat cesty, jak věci dělat lépe? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- Zodpovídat za provoz poboček zákaznického centra v Praze a Berouně – budete mezi nimi pravidelně cestovat.
- Vést, rozvíjet a podporovat tým kolegů, kteří na pobočkách pracují se zákazníky – nastavovat cíle, motivovat, koučovat.
- Plnit obchodní i kvalitativní cíle – zodpovídat za KPI i za zákaznickou spokojenost.
- Uplatňovat své zkušenosti s prodejem – vést tým v prostředí, kde zákazníkům aktivně nabízíme naše produkty a služby.
- Organizovat a koordinovat každodenní provoz – stanovovat priority a pružně reagovat na aktuální situace.
- Identifikovat silné i rozvojové stránky jednotlivců, poskytovat zpětnou vazbu a podporovat profesní růst členů týmu.
- Prezentovat výsledky a zastupovat tým v rámci společnosti – vystupovat srozumitelně, strukturovaně a přesvědčivě.
- Spolupracovat s dalšími týmy v rámci společnosti a podílet se na zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.
Hledáme právě Vás, pokud:
- Máte prokazatelné zkušenosti s vedením týmu – ideálně z oblasti prodeje či zákaznického servisu.
- Umíte své zkušenosti předávat dál a dobře rozumíte potřebám zákazníků.
- Přemýšlíte v souvislostech, umíte si stanovit priority a hledat efektivní řešení.
- Jste přirozenou oporou v týmu – ostatní se na vás obracejí, umíte podpořit a dát zpětnou vazbu.
- Rádi komunikujete, nebojíte se vystoupit před skupinou a srozumitelně předat informace.
- Baví vás hledat cesty, jak věci dělat lépe – přicházíte s nápady a dotahujete je do konce.
- Máte maturitu a řidičský průkaz sk. B – kvůli přesunům mezi pobočkami je auto nezbytné.
- Chcete se dál profesně rozvíjet a posunout se v rámci vedení týmu.
Co Vám nabízíme?
- Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nově získané znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Možnost profesního růstu a rozvoje manažerských dovedností.
- Podporu při adaptaci – zkušené kolegy, nástroje pro rozvoj i pomoc v začátcích.
- Prostor pro vlastní nápady a aktivní zapojení do změn a inovací.
- Zázemí stabilní společnosti innogy a tým, na který se můžete spolehnout.
Atraktivní benefity:
- Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (cca 30 873 Kč ročně).
- Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně – můžete čerpat na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
- Zkrácená pracovní doba – pracujeme 7,5 hodiny denně.
- 5 týdnů dovolené + 3-5 dnů osobního volna, zvýhodněné tarify energií a další zaměstnanecké výhody.
Chcete vést tým, který má smysl? Přidejte se k nám – těšíme se na Vás!