
Specialista raného vymáhání pohledávek
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Do našeho týmu raného vymáhání pohledávek v innogy Zákaznické služby, s.r.o., hledáme nového kolegu či kolegyni, kteří vládnou sluchátkům i e-mailům a dokážou pomoci našim klientům v řešení jejich plateb v prodlení.
Co budete dělat?
- Kontaktovat klienty, jejichž platby jsou v prodlení
- Vyjednávat individuální řešení, jako např. splátkové kalendáře
- Vyřizovat příchozí i odchozí hovory a e-maily
- Spolupracovat s kolegy napříč firmou (fakturace, zákaznická centra)
- Pomáhat klientům zorientovat se v jejich situaci
Co oceníme?
- Dosažené SŠ vzdělání
- Příjemný projev, rozhodnost a chuť pomáhat
- Znalost MS Office, SAP nebo CRM je výhodou
- Zkušenost z call centra nebo na obdobné pozici je výhodou, nikoli však podmínkou
- Týmového ducha a odolnost vůči stresu
Co nabízíme?
- pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení, zástup za MD/RD
- 7,5 hodinové směny mezi 7 a 17 hod (postupný nástup)
- zaměstnaneckou slevu na elektřinu a plyn
- benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč na dovolenou, penzijní nebo životní pojištění, wellness, kulturu, sport, vzdělávání aj.
- stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč na den
- 25 dnů dovolené, k tomu navíc 3–5 dnů osobního volna
- týmové aktivity, firemní kantýnu v areálu nebo kávovar v kuchyňce, možnost vzdělávání a růstu, vánoční večírek, sportovní hry nebo dobrovolnické aktivity, soutěže nebo třeba lístky do kina
Dejte nám o sobě vědět
Vidíte se jako součást našeho týmu? To je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka „Poslat CV“. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte naší Recruitment Specialistce Dominice Šoustkové na telefonní číslo 703 197 108.