
⭐Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Mělník
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Energetický konzultant a prodejce na pobočce – Mělník
Společnost innogy Zákaznické služby pečuje o 1,7 milionu zákazníků v České republice, a to i prostřednictvím sítě více než 40 zákaznických center. Na našich pobočkách poskytujeme profesionální péči v oblasti energií. Přidejte se k týmu specialistů, kteří denně pomáhají zákazníkům najít ta nejlepší řešení pro jejich potřeby.
Místo výkonu práce:
V průběhu října/listopadu 2025 plánujeme otevření nového zákaznického centra v Mělníku. Přesná adresa bude upřesněna před zahájením provozu.
Po dokončení školení již bude pobočka otevřena a Vaše pracovní místo připravené. 😊
Co Vás čeká?
- Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa.
- Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci).
- Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi.
- Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků.
- Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí.
Co od Vás očekáváme?
- Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelných informací, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
- Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech.
- Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům.
- Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev.
- Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům.
- Samostatnost.
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitním vysvědčením nebo výučním listem.
Co Vám nabízíme?
- Fixní mzda 30 000 Kč.
- Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy - naši prodejci si v odnášejí 5 000 - 10 000 Kč měsíčně.
- Kvalitativní část bonusu činí 15% (4.500 Kč) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
- Motivační finanční ohodnocení: fixní mzda s možností úpravy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících) a bonusová složka založená na kvalitě odvedené práce a prodejních výsledcích.
- Propracovaný systém vzdělávání: po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce v Mladé Boleslavi.
- Atraktivní benefity:
- Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
- Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další
- Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
- 45 dní volna ročně díky zkrácené pracovní době a 30 dnům dovolené a osobního volna
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance
- Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích
- Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně.
Staňte se součástí našeho týmu!
Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě. Rádi se s Vámi spojíme a povíme si více.