Specialista zákaznické linky v Opavě

Kontaktní centrum má jasnou misi a ví kam se ubírá. V kombinaci se skvělou týmovou kulturou, péčí o zaměstnance, zkrácenou pracovní dobou 7,5 hodiny a vzájemnou podporou je pro mě innogy jasná volba.
Pozice vhodná pro muže i ženy
Pozice vhodná pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Janská 698/12 - 74601 Opava
Jak to máte daleko?

⭐ Specialista zákaznické linky v Opavě

📍 Ostrava | 🕒 Hlavní pracovní poměr | 📅 Nástup 03.11.2025

Baví tě komunikace, máš trpělivost, rád/a pomáháš lidem a zároveň tě motivuje dosahování cílů? Pak hledáme právě tebe!

Co tě u nás čeká?

  • Budeš odbavovat příchozí hovory zákazníků a řešit jejich dotazy a požadavky na platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.

  • Postaráš se, aby zákazníci byli spokojení a rozuměli našim službám.

  • Tvůj hovor nekončí jen u vyřešení dotazu! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu a elektřiny, pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence. Díky tobě tak zákazníci ušetří čas i starosti a mohou se věnovat tomu, co je pro ně opravdu důležité!

  • Každý den tě čekají týmové schůzky, kde si společně sdílíme zkušenosti a tipy.

Co ti nabízíme?

  • 💰 Fixní mzdu 27 800 – 28 400 Kč + variabilní složku až 4 260 při 100 % plnění + provize za prodeje. Nováčci po zaškolení mají průměrnou výplatu i 38 000,-.

  • 🎁 30 000 Kč ročně v benefitním portálu (Multisport, vzdělávání, penzijko a další).

  • ⚡ Zaměstnanecké slevy na energie.

  • 🏖️ 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.

  • 🍲 Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.

  • 📚 Propracovaný systém školení a adaptace – vše tě naučíme krok za krokem.

  • 🏡 Po zaškolení možnost částečného home office.

  • ⏰ Směny 7,5 h v rozmezí 7:00–20:00, max. 1 víkend měsíčně.

  • 🚀 Rychlý růst – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a otevřeme další rozvojové příležitosti.

Pro pozici jsi vhodný/á když:

  • Umíš naslouchat, srozumitelně komunikovat a nebojíš se argumentovat.

  • Máš smysl pro organizaci, zodpovědnost a chuť na sobě pracovat.

  • Tě náročné situace nerozhodí, protože řešení se vždy najde!

  • Je na tebe spolehnutí.

  • Se rád/a učíš novým věcem, protože na nejvyšším dosaženém vzdělání nezáleží – důležitá je tvoje energie a chuť růst!

Kde budeš pracovat?

V moderním kontaktním centru v Opavě, kde tě čeká přátelský tým, podpora zkušených vedoucích a prostor pro vlastní rozvoj.

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Telefonický rozhovor – ověříme základní informace.
  2. Výběrové řízení – rozhovor a modelové situace.
  3. Dohoda o nástupu – domluvíme se na podmínkách i termínu nástupu.

👉 Chceš být součástí týmu, který pomáhá zákazníkům a posouvá věci kupředu? Dej nám o sobě vědět! 😊

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích