Product manager - billing

Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Energie, s.r.o.
Limuzská 3135/12 - 10000 Praha
Jak to máte daleko?

innogy Energie, s.r.o.
Plynární 2748/6 - 70200 Ostrava
Jak to máte daleko?

Product manager – billing

Staňte se součástí dynamické společnosti, lídra v prodeji plynu a elektřiny na českém trhu. Využijte své zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a finančních procesů a podílejte se na naplňování našich cílů v rámci nového projektu v týmu innogy.

Co bude Vaší náplní práce?

V této roli budete zodpovědní za rozvoj a optimalizaci klíčových finančních procesů (zálohy, platby, vyúčtování) a IT podpory (SAP IS-U, SAP CRM) v segmentu B2C ve společnosti innogy Energie. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:

  • Zajištění souladu s legislativními povinnostmi v oblasti stanovení záloh, plateb a vyúčtování pro segment B2C.
  • Analýza problémů a návrh opatření k jejich řešení, včetně poskytování doporučení pro optimalizaci procesů.
  • Implementace a plnění úkolů v rámci rozvoje a optimalizace billingových procesů.
  • Tvorba a aktualizace metodik ve svěřené oblasti.
  • Aktivní zapojení v rámci E2E zákaznické cesty oblasti finančního vyrovnání a zlepšování zákaznické zkušenosti.
  • Zodpovědnost a samostatný dohled nad svěřenými oblastmi, poskytování vysoce kvalitní služby interním zákazníkům.
  • Aktivní spolupráce s týmy komoditních produktových manažerů, controllingu, financí, daní, IT specialistů a vývojářů, zákaznickým servisem a mnoha dalšími.

Co od Vás očekáváme?

  • 🎓 Ideálně vysokoškolské vzdělání v oboru zaměřeném na finance / ekonomiku / obchod / IT.
  • Ideálně alespoň 3 roky odborné praxe v oblasti energetiky (ideálně v oblasti billingu / financí / IT).
  • 📜 Znalost legislativy související s energetikou, účetnictvím a daněmi
  • 💻 Pokročilé znalosti práce PC a MS Office.
  • 💻 Znalost SAP produktů pro energetiku (IS-U, CRM) výhodou.
  • 🚗 Aktivní řidičský průkaz skupiny B.
  • 🗣️ Velmi dobrou znalost anglického jazyka – slovem i písmem – ideálně B2.
  • Analytické schopnosti, kritické myšlení a smysl pro týmovou spolupráci.

Co Vám nabízíme?

  • 🏠 Po zapracování možnost práce z domova (home office).
  • 👥 Příjemný pracovní kolektiv a stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti.
  • 🎁 Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a další.
  • 🏖️ 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna.
  • ⏰ Zkrácenou pružnou pracovní dobu (37,5 hodin týdně).
  • 🚀 Podporu osobního i profesního rozvoje a možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
  • 🥳 Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.).
  • 🍲 Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (123 Kč/odpracovaný den).
  • 🔌 Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu.
  • Smlouvu na dobu určitou (1 rok), v případě vzájemné spokojenosti možnost doby neurčité z důvodu generační obměny v týmu.

Nástup: Dohodou, ideálně co nejdříve, ale rádi si počkáme 😊.


👉 Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis nebo pár vět o sobě.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích