💼 Lektor/ka – Akademie innogy
Práce na plný úvazek
💼 Lektor/ka – Akademie innogy
Tým Akademie je součástí společnosti innogy Zákaznické služby a stará se o rozvoj zaměstnanců na všech úrovních – od nováčků, přes specialisty až po vedoucí týmů. Zajišťuje školení, koučink i rozvojové programy pro kolegy z front office (zákaznické kanceláře a call centra) i back office.
Akademii tvoří tři navzájem propojené týmy:
- Lektoři, kteří se zaměřují na školení produktů, procesů a systémů a poskytují metodickou podporu zaměstnancům,
- Kouči, kteří rozvíjejí komunikační a prodejní dovednosti,
- Trenéři, kteří školí novinky, přinášejí digitální podporu a pomáhají s adaptací změn.
Aktuálně hledáme nového lektora či lektorku, který/á zaopatří oblast hard školení pro naše pobočky.
✅ Co vás čeká
- trénink a rozvoj procesních a produktových znalostí zaměstnanců front office (především na innogy pobočkách a v externím call centru), včetně základních prodejních a komunikačních dovedností,
- poskytování hard podpory specialistům – vysvětlování produktů, procesů a systémů přímo na pobočkách,
- příprava podkladů, prezentací a harmonogramů školení „na klíč“,
- zapojení do rozvojových plánů zaměstnanců a vyhodnocování dopadů školení,
- cestování po celé ČR – školíme na více než 40 pobočkách
🎯 Koho hledáme
- máte minimálně rok zkušeností s lektorskou činností, ideálně v oblasti produktů, procesů nebo systémů,
- orientujete se v zákaznických službách nebo energetice,
- umíte zaujmout, vysvětlit složité věci jednoduše a motivovat ostatní,
- zvládnete poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu,
- jste samostatní, pozitivní, flexibilní a zvládáte reagovat na změny,
- máte SŠ vzdělání s maturitou a uživatelskou znalost MS Office,
- cestování po ČR pro vás není překážkou.
🌍 Kde budete působit
- základní pracoviště: Ostrava,
- školení po celé ČR – v innogy máme více než 40 zákaznických kanceláří,
- pracovní doba pondělí–pátek, 37,5 hodin týdně.
🎁 Co nabízíme
- zázemí stabilní a férové společnosti,
- přátelský tým osmi lektorů, kteří si navzájem pomáhají a sdílí zkušenosti,
- vstupní zaškolení a mentoring od zkušených kolegů,
- flexibilní pracovní dobu a možnost home office,
- širokou škálu benefitů:
- benefitní program až 30 000 Kč ročně na volnočasové aktivity i rozvoj,
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů osobního volna,
- stravenkový paušál cca 123 Kč/den,
- výhodné tarify na energie pro zaměstnance,
- e-learning, workshopy a další vzdělávání,
- zdravotní péče a podpora duševního zdraví,
- moderní pracovní prostředí a otevřená firemní kultura.
Veronika Křížková
735 156 503