Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Zlín
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Práce na plný úvazek
Společnost innogy Zákaznické služby pečuje o 1,7 milionu zákazníků v České republice, a to i prostřednictvím sítě více než 40 zákaznických center. Na našich pobočkách poskytujeme profesionální péči v oblasti energií. Přidejte se k týmu specialistů, kteří denně pomáhají zákazníkům najít ta nejlepší řešení pro jejich potřeby.
Co Vás čeká?
- Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa
- Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci)
- Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi
- Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků
- Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí
Co Vám nabízíme?
- Mzda po zaškolení až 45 000 Kč.
- Fixní základní mzda 30 000 Kč od prvního dne
- Variabilní mzda 15 % - 4 500 Kč (za bezchybné zpracování požadavků zákazníků)
- Prodejní bonus v průměru 5 000 Kč – 10 000 Kč měsíčně (ti nejlepší si mohou odnést až 20 000 Kč).
- Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Atraktivní benefity:
- Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
- Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
- Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
- 45 dní volna ročně díky zkrácené pracovní doby a 30 dnům dovolená a osobního volna
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance
- Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích
- Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně v otevíracích hodinách zákaznického centra po a st 8-17 hodin, út,čt,pá 8-15 hodin
Co od Vás očekáváme?
- Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelné informace, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
- Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech
- Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům
- Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev
- Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům
- Vzdělání: na formálním vzdělání si tolik nezakládáme, pro nás je důležitější Vaše motivace a ochota učit se. Základní vzdělání je pro tuto roli dostačující.
Staňte se součástí našeho týmu!
Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě. Radí se s Vámi spojíme a povíme si více.