Specialista zpracování zákaznických požadavků - Ostrava
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Práce na plný úvazek
Chcete pracovat v týmu, kde má Vaše práce skutečný smysl a zákazník je na prvním místě? Přidejte se k nám do innogy! Hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu či kolegyni, který se rád učí nové věci a pomáhá zákazníkům řešit jejich požadavky rychle a správně.
Co Vás u nás čeká
-
Zpracování přijatých požadavků zákazníků – kontrola, zadání a evidence v systému
-
Opravy a doplňování zákaznických dat
- Písemná, e-mailová a příležitostně i telefonická komunikace se zákazníky při upřesnění nebo doplnění informací
- Spolupráce s kolegy napříč innogy
Hledáme právě Vás, pokud
-
Máte ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
-
Dokážete se samostatně rozhodovat a přemýšlet v souvislostech
-
Umíte si zorganizovat práci a stanovit priority
-
Náročné situace Vás neodradí – naopak Vás motivují
-
Jste spolehlivý/á, pečlivý/á a otevřený/á novým věcem
-
Prozákaznický přístup je pro Vás samozřejmostí
-
Ovládáte práci s MS Office (Excel, Outlook, Word), znalost SAP, SAP CRM
Atraktivní benefity:
-
Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
-
Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další
-
Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
-
25 dnů dovolené a 3-5 dnů osobního volna
-
Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance