Specialista požadavků zákazníka - Ostrava
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Práce na plný úvazek
Chcete pracovat v týmu, kde má Vaše práce skutečný smysl a zákazník je na prvním místě? Přidejte se k nám do innogy! Hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu či kolegyni, který se rád učí nové věci a pomáhá zákazníkům řešit jejich požadavky rychle a správně.
Termín nástupu: 1.2.2026
Náplň práce:
- zpracování a pořizování dat do zákaznického systému
- telefonická, písemná a e-mailová komunikace se zákazníky (bez prodeje)
- řešení požadavků v procesu změny dodavatele
- komunikace a spolupráce s útvary napříč společností innogy
- komunikace a spolupráce s obchodními partnery
Profesní předpoklady:
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v oblasti energetiky výhodou
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu
- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (denní práce v Excel)
- výhodou znalost SAP IS-U, CRM
Osobnostní předpoklady:
- prozákaznický přístup
- výborná písemná a telefonická komunikace
- odpovědnost, preciznost, důslednost a vytrvalost
- logické myšlení, schopnost vidět věci v souvislostech
- týmový hráč
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- ochota přijímat změny
Co vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
- Stravenkový paušál, kdy za 1 odpracovanou směnu o délce alespoň 3 hodin dostanete 123 Kč v čistém.
- Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodin denně.
- 25 dní dovolené, 5 dní osobního volna.
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
- 30 000 Kč, které můžete využít v našem benefitním portálu, např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
- Jsme v Ostravě, ul.Plynární 6