Produktový manažer - Vytápění a chlazení
Práce na plný úvazek
Buďte u zrodu nové produktové domény a určete směr moderních energetických řešení.
V innogy Energie hledáme zkušeného Produktového manažera pro oblast vytápění a chlazení, který vybuduje a strategicky povede naše nové produktové portfolio – od plynových kotlů přes tepelná čerpadla až po klimatizační jednotky
Co bude Vaším úkolem?
- Vybudovat a rozvíjet kompletní produktovou doménu v oblasti vytápění a chlazení – od strategického směřování po uvedení produktů na trh.
- Analyzovat tržní trendy, potřeby zákazníků a konkurenční prostředí a nacházet nové obchodní příležitosti a tvorba unikátních propozic s cílem odlišení se od konkurence.
- Návrh a řízení produktového portfolia – definice koncepce, obchodních modelů, cenotvorby, marží a péče o celý životní cyklus produktu.
- Spolupráce s technickými experty, obchodem, IT, marketingem i externími partnery na vývoji a zavádění nových produktů a služeb.
- Odpovědnost za ekonomickou výkonnost produktové oblasti a řízení business plánu.
- Koordinace projektů zaměřených na inovace, digitalizaci a nové technologie pro zákazníky.
Hledáme právě Vás, pokud
- máte praxi v produktovém managementu, ideálně v oblasti tepelné techniky, energetiky nebo technologických řešení.
- orientujete se v technologiích vytápění a chlazení – plynové kotle, tepelná čerpadla, klimatizační jednotky či regulace.
- dobře znáte tržní ekosystém výrobců, distributorů a servisních partnerů v oblasti vytápění a chlazení na trhu v ČR a umíte v něm efektivně fungovat.
- umíte převést technické parametry do komplexního produktového a obchodního konceptu.
- dokážete pracovat s daty, vyhodnocovat obchodní výsledky, predikovat vývoj trhu a řídit produktový výkon na základě čísel.
- disponujete silnými vyjednávacími schopnostmi a umíte efektivně komunikovat s dodavateli, partnery i interními stakeholdery.
- máte strategické myšlení, zároveň se ale nebojíte jít „do detailu“.
- zkušenosti s projektovým řízením pro vás nejsou nové a práce napříč týmy vám vyhovuje.
- jste samostatný/á, strukturovaný/á a přinášíte nápady i řešení.
- dokážete svoje myšlenky a nápady prezentovat i v angličtině
Co nabízíme?
- 🛣 Klíčovou a viditelnou roli v budování zcela nové produktové oblasti s dlouhodobým růstovým potenciálem, možnost výrazně ovlivnit podobu portfolia, procesů i strategického směřování
- 🏠 Po zapracování možnost práce z domova (home office).
- 👥 Příjemný pracovní kolektiv a stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti.
- 🎁 Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a další.
- 🏖️ 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna.
- ⏰ Zkrácenou pružnou pracovní dobu (37,5 hodin týdně).
- 🚀 Podporu osobního i profesního rozvoje a možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
- 🥳 Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.).
- 🍲 Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (123 Kč/odpracovaný den).
- 🔌 Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu.
- 📃Smlouvu na dobu určitou (1 rok), v případě vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou
Nástup: Dohodou, ideálně co nejdříve, ale rádi si počkáme 😊.
👉 Zaujala Vás tato nabídka?
Klikněte na tlačítko „Poslat CV“ nebo zavolejte HR specialistce Evě (tel.: 734 834 938) pro případné dotazy.