Procesní vlastník a vedoucí zákaznické cesty I USE

Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Energie, s.r.o.
Plynární 2748/6 - 70200 Ostrava
Jak to máte daleko?

Procesní vlastník a vedoucí zákaznické cesty I USE

Staňte se důležitým hráčem v rozvoji zákaznických procesů v innogy!

Hledáme kolegu/kolegyni, který převezme roli procesního vlastníka a vedoucí zákaznické cesty I USE. Pokud máte chuť zlepšovat procesy v oblasti obsluhy a zákaznického servisu, ovlivňovat, jak naši zákazníci vnímají poskytované služby, baví Vás hledat kreativní řešení, vést workshopy a spolupracovat napříč týmy, pak je tato příležitost právě pro Vás.

Co bude Vaší náplní práce?

V této roli budete zodpovědní za rozvoj a optimalizaci procesů v oblasti obsluhy retailových zákazníků. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:

  • Vedení zákaznické cesty I USE – budete jejím procesním vlastníkem, s přesahem napříč společností.
  • Facilitace workshopů a aktivní spolupráce s týmy napříč organizací.
  • Procesní optimalizace oblastí jako:
    • ověřování a aktualizace údajů zákazníka,
    • paperless přístup, digitalizace, zákaznický portál
    • GDPR,
    • stížnosti a reklamace,
    • a jiné.
  • Zapojení do řady projektů (např. revize dokumentů) i velkého transformačního projektu ICE CREAM – generační obměna systémů.
  • Sledování a implementace legislativních změn.
  • Tvorba koncepčních návrhů, prezentací a podkladů pro rozhodování.
  • Spolupráce s IT, zákaznickým servisem, právním oddělením a dalšími interními partnery.

Co od Vás očekáváme?

  • Ideálně vysokoškolské vzdělání (ekonomika, obchod, IT nebo příbuzné obory).
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti energetiky a/nebo procesního řízení.
  • Znalost procesů zákaznického servisu
  • Znalost legislativy související s energetikou a ochranou osobních údajů (GDPR).
  • Pokročilá znalost MS Office, orientace v SAP CRM.
  • Aktivní řidičský průkaz skupiny B.
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka – slovem i písmem – ideálně B2.
  • Kreativitu, koncepční a analytické myšlení, schopnost strukturovat úkoly.
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost vést workshopy a smysl pro týmovou spolupráci

Co Vám nabízíme?

  • 📝 Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za mateřskou).
  • 🏠 Po zapracování možnost práce z domova (home office).
  • 👥 Příjemný pracovní kolektiv a stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti.
  • 🎁 Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a další.
  • 🏖️ 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna.
  • ⏰ Zkrácenou pružnou pracovní dobu (37,5 hodin týdně).
  • 🚀 Podporu osobního i profesního rozvoje a možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
  • 🥳 Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.).
  • 🍲 Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (128 Kč/odpracovaný den).
  • 🔌 Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu.

Nástup: Dohodou, ideálně co nejdříve, ale rádi si počkáme 😊.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích