Procesní vlastník a vedoucí zákaznické cesty I USE
Práce na plný úvazek
Procesní vlastník a vedoucí zákaznické cesty I USE
Staňte se důležitým hráčem v rozvoji zákaznických procesů v innogy!
Hledáme kolegu/kolegyni, který převezme roli procesního vlastníka a vedoucí zákaznické cesty I USE. Pokud máte chuť zlepšovat procesy v oblasti obsluhy a zákaznického servisu, ovlivňovat, jak naši zákazníci vnímají poskytované služby, baví Vás hledat kreativní řešení, vést workshopy a spolupracovat napříč týmy, pak je tato příležitost právě pro Vás.
Co bude Vaší náplní práce?
V této roli budete zodpovědní za rozvoj a optimalizaci procesů v oblasti obsluhy retailových zákazníků. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:
- Vedení zákaznické cesty I USE – budete jejím procesním vlastníkem, s přesahem napříč společností.
- Facilitace workshopů a aktivní spolupráce s týmy napříč organizací.
- Procesní optimalizace oblastí jako:
- ověřování a aktualizace údajů zákazníka,
- paperless přístup, digitalizace, zákaznický portál
- GDPR,
- stížnosti a reklamace,
- a jiné.
- Zapojení do řady projektů (např. revize dokumentů) i velkého transformačního projektu ICE CREAM – generační obměna systémů.
- Sledování a implementace legislativních změn.
- Tvorba koncepčních návrhů, prezentací a podkladů pro rozhodování.
- Spolupráce s IT, zákaznickým servisem, právním oddělením a dalšími interními partnery.
Co od Vás očekáváme?
- Ideálně vysokoškolské vzdělání (ekonomika, obchod, IT nebo příbuzné obory).
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti energetiky a/nebo procesního řízení.
- Znalost procesů zákaznického servisu
- Znalost legislativy související s energetikou a ochranou osobních údajů (GDPR).
- Pokročilá znalost MS Office, orientace v SAP CRM.
- Aktivní řidičský průkaz skupiny B.
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka – slovem i písmem – ideálně B2.
- Kreativitu, koncepční a analytické myšlení, schopnost strukturovat úkoly.
- Výborné komunikační dovednosti, schopnost vést workshopy a smysl pro týmovou spolupráci
Co Vám nabízíme?
- 📝 Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za mateřskou).
- 🏠 Po zapracování možnost práce z domova (home office).
- 👥 Příjemný pracovní kolektiv a stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti.
- 🎁 Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a další.
- 🏖️ 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna.
- ⏰ Zkrácenou pružnou pracovní dobu (37,5 hodin týdně).
- 🚀 Podporu osobního i profesního rozvoje a možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
- 🥳 Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.).
- 🍲 Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (128 Kč/odpracovaný den).
- 🔌 Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu.
Nástup: Dohodou, ideálně co nejdříve, ale rádi si počkáme 😊.